Skoband på våra rondeller

Måndag den 31 augusti 2015

På morgonen hade jag ett möte kring frågan om ensamkommande ungdomar. Sedan hade jag ett ledningsgruppsmöte och därefter var jag på ett möte med lantmäteriet gällande en fråga om GIS (geografiskt informationssystem) och hur vi ska jobba vidare med den typen av frågor.

På eftermiddagen åkte jag till Luleå där jag hade ett möte med länsstyrelsen och trafikverket i frågan kring cirkulationsplatsers utsmyckning i Jokkmokks samhälle. Representanter från Sameslöjdsstiftelsen var också med på träffen. De har jobbat med ett projekt som heter samisk design i offentlig miljö vilket har lett fram till olika förslag om hur vi kan jobba med attraktivitetsfrågor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0