Inflyttning

Måndag den 26 oktober 2015

På morgonen hade jag en genomgång med personalchefen i olika aktuella frågor. Sedan hade vi ett ledningsgruppsmöte som efter en stund utökades och vi övergick till att gå igenom olika aktuella flyktingfrågor.

Sedan åkte jag till Vuollerim där jag var med på ett kommunfullmäktigemöte. Jokkmokks kommunfullmäktige behandlade olika ärenden kring vatten- och avloppsfrågor. Årets andra tertialbokslut slogs fast och olika frågor kring detaljplaner, arbetsordningar och frågor kring avgifter i lite olika ärenden hanterades. Ett antal olika valärenden hanterades slutligen.

På kvällen var jag för fjärde gången på en månads tid på ett kvällsmöte i Kåbdalis. Nu pratade jag om Jokkmokks kommun och om inflyttningsfrågor för medarbetarna på Kåbdalis Skidliftar AB.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0