MBL §19

Tisdag den 17 november 2015

På morgonen hade jag först en genomgång med avdelningschefen för samhällsbyggaravdelningen. Sedan hade jag ett möte med skolchefen och därefter ett möte med chefen för arbetsmarknadsfunktionen, tillika personal- och administrativ chef inom kultur- och fritidsavdelningen.

Sedan var jag med på ett möte med ordförande i kultur- och fritidsnämnden där vi gick igenom lite frågor kring de framtida rekryteringsbehoven inom avdelningen.

På eftermiddagen hade vi en facklig information enligt medbestämmandelagens paragraf nitton gällande omorganisationsfrågan i Jokkmokks kommun. Vi gick igenom risk- och konsekvensanalysen som vi jobbat med under hösten.

Sedan hade jag en genomgång med ekonomichefen och därefter hade jag ett möte med personalchefen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0