Valet närmar sig

Fredag den 29 augusti 2014

På morgonen var jag på Strukturums morgonmöte. Idag var samtliga partier inbjudna för att kort beskriva vilka frågor de tycker är viktigast i lokalpolitiken.

På förmiddagen blev jag sedan uppvaktat av mina kollegor som sjöng och överlämnade en 50-årspresent till mig. Stort tack till er alla. Det känns skönt att äntligen ha uppnått denna mogna ålder. Alternativet att inte fylla 50 år hade varit sämre var det någon som sa. Så sant, så sant.

På eftermiddagen hade vi ett möte med referensgruppen vad gäller framtagandet av ett gestaltningsprogram. Om drygt en månad är detta arbete klart och ett gestaltningsprogram för Jokkmokks kommun ska vara klart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0