Jämställdhetsarbete

Onsdag den 22 januari 2014

På morgonen skulle vi ha en träff i jämställdhetsgruppen men den blev uppskjuten av olika anledningar. Vi kommer att ha vårt möte längre fram. Trots det framflyttade mötet jobbade jag och ytterligare några kollegor med jämställdhetsfrågor på olika sätt under dagen. Den 8 mars planerar vi att starta ett arbete inom jämställdhetsområdet.

Jag hade olika möten och genomgångar med personalchefen under dagen. Jag jobbade också med olika frågor kring helikopterflygplatsen i Kvikkjokk och på eftermiddagen hade jag ett möte med kultur- och fritidschefen.

Jag hade en genomgång med kursledaren för den ledarskapsutbildning som han hållit under två dagar här i Jokkmokk och jag gick igenom lite olika saker med ekonomichefen om olika aktuella frågor.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0