Nytänk

Tisdag den 29 april 2014

På morgonen var jag med på ett videomöte med länets kommunchefer. Sedan hade vi ett möte med länstrafiken och med regionala kollektivtrafikmyndigheten (RKM). Vi gick igenom aktuella frågor inom trafikområdet och vi diskuterade framtida behov och utmaningar.

Sedan hade jag ett avstämningsmöte med personen som igår genomförde ledarskapsutbildningen bland våra chefer. På eftermiddagen hade jag ett möte med två ungdomar i en fråga kring ett ungdomsprojekt. Projektet heter Nytänk. De har en stor mängd tankar och idéer om hur vi kan jobba med ungdomsfrågorna i Jokkmokks kommun. Målet är att bilda ett ungdomsråd.

Sedan hade jag ett avstämningsmöte med personalchefen och sent på eftermiddagen var jag med på en samrådsträff med landstingets division kultur och utbildning med kultur- och utbildningschef Elisabeth Lax i spetsen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0