Forskningsfrågorna tar fart

Onsdag den 23 oktober 2013

På morgonen hade jag ett möte med skolchefen. Sedan hade jag ett möte och en genomgång med inköpschefen och sedan jobbade jag med en markfråga gällande helikopterflygplatsen i Kvikkjokk.

På lunchen hade jag ett möte med Marita Björkman från kommunförbundet gällande forskning, utveckling och innovation. Alla kommuner i Norrbotten jobbar med denna fråga tillsammans med kommunförbundet i Norrbotten i syfte att hitta nya sätt att beforska kommunsektorn.

På eftermiddagen jobbade jag med frågor kring biståndsenheten och hur vi nu kan jobba för att komma igång där på ett bra sätt med stöttning och vägledning då vi har nyrekryterat där.

Sedan hade jag ett möte med personalchefen om allehanda olika aktuella frågor.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0