Polarnatten är här

Fredag den 13 december 2013

Igår hade jag ett morgonmöte med personalchefen och ekonomichefen. På eftermiddagen hade jag ett medarbetarsamtal och direkt efter det hade vi ett möte gällande interna städkostnader, städrutiner och andra interna förehavanden.

Idag på morgonen var jag på Strukturums morgonmöte. Där presenterades alla olika projekt som Strukuturm jobbar med. Sedan åkte jag till Kvikkjokk med en kollega. Vi tittade på hur det blev på helikopterflygplatsen efter det att en väg dragits om för att förbättra säkerheten vad gäller tillfart till en parkeringsplats och för att bussar och andra stora fordon lättare ska kunna vända utan att riskera säkerheten.

Det var en bra resa. Vi såg dessutom effekten av att polarnatten är här. Solen orkar inte riktigt upp över horisonten längre. Mycket djur var i farten efter vägarna. Det var fåglar av olika slag och dessutom älgar och renar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0