Återstart

Torsdag den 8 augusti 2013

Nu var det länge sedan jag gjorde ett blogginlägg. Dags att starta upp den rutinen igen. Här kommer en kort resumé över vad jag gjort sedan förra blogginlägget.

Direkt efter midsommar åkte jag tillsammans med familjen till Jokkmokks vackra fjällvärld där vi vistades under nästan tre veckor. Min fru var stugvärd i Duoddar som ligger i Badjelánnda nationalpark. Där laddar man batterierna så att säga. Ingen telefonkontakt och inga datorer. Man tar dagen som den kommer, fiskar, spelar kort, läser och vandrar. Härligt!

Sedan jobbade jag några dagar innan jag och två av döttrarna åkte söderut på en veckas semesterbesök hos släkt och vänner i Hälsingland. Vi hann även med en båttur till Åland och ett besök på Gröna Lund i Stockholm.

Sedan har jag jobbat från och till. Det är fortfarande semesterperioder och arbetet nu handlar mycket om olika administrativa sysslor och förberedelser inför hösten.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0