Musöron

Söndag den 27 maj 2012

I fredags reste jag hem från Barcelona. Även i norra Sverige har nu värmen kommit. Björkarna har börjat slå ut. Så här såg det ut på en av våra björkar på lördagsmorgonen.



Musöron med andra ord. Det är det dock inte på alla björkar. Det verkar vara lite olika på olika björkindivider.

Igår, lördag, var jag på Yngve Ryds begravning. Det var ett fint avsked med väldigt många i kyrkan. Vila i frid Yngve.

Igår kväll tittade vi på Loreens vinst i Eurovision Song Contest. Hon vann stort över en serbisk ballad och över några söta gamla ryska gummor. Riktigt, riktigt häftigt tycker jag. Euforiskt skulle man kunna säga.

Idag har jag fixat med en massa saker hemmavid. På kvällen jobbade jag. Jag packade och förberedde för nästa resa. I veckan som kommer ska jag åka till Skottland i tjänsten.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0