Sápmi Awards

Söndag den 17 juni 2012

Nu är världens första Sápmi Awards avslutad. Det har varit en fantastiskt trevlig helg med många aktiviteter och häftiga upplevelser. Jag tänker närmast på alla konserter och musikframträdanden. Jag tänker också på själva prisutdelningen där finalisterna blev rodda i ekor över Talvatissjön. Det var riktigt häftigt och fint.

Jag kommer även att bära med mig lassokastningsfinalerna i midnattssolens sken på Talvatissjöns strand. Det var mäktigt och spännande att få vara med och bevittna.

Och självklart tar jag med mig alla glada människor och alla vackra koltar. Det är så härligt att kunna få vara med och ta del av detta. Stort tack till alla som gjort detta möjligt att genomföra.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0