Historiska Marknaden

Tisdag den 31 januari 2012

Jag har idag tagit på mig min vargskinnspäls och besökt den Historiska Marknaden. Det är verkligen trevligt att gå runt och titta på det historiska marknadsområdet. Överallt är det olika små föreläsningar. Idag hann jag med att lyssna lite på skidåkning med en stav samt lite om hur det gick till då man gjorde stockeld och hur man hanterade den.



Niclas Svensson spelar och underhåller


Sedan var jag på en föreläsning på Jokkmokk Winter Conference. Denna gång var jag på Ája. Föreläsningen handlade om förnyelsebara energikällor. Det är väldigt roligt att se och lyssna på alla engagerade unga människor. JWC fyller verkligen en funktion och det är så roligt att denna konferens arrangeras här i Jokkmokk.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0