Strömavbrott

Fredag den 14 december 2012

Tidigt på morgonen blev det ett strömavbrott i Jokkmokk. På morgonmötet på Strukuturum fick vi därför sitta i mysigt sken av stearinljus och vi fick vara utan kaffe då vi lyssnade på företrädare för InUngIn. De berättade om idétävlingen för ungdomar och pristagarna presenterades. Det visade sig att min egen dotter Signe vann förstapriset i tävlingen. Och jag som inte ens visste att hon hade varit med på tävlingen.

Signe hade föreslagit att man ska göra en Jokkmokksbakelse som kan representera Jokkmokk i olka sammanhang.

Senare på förmiddagen kom strömmen tillbaka och jag blev intervjuad i Radio Norrbotten kring detta strömavbrott. Därefter hade jag ett samtal med avdelningschefen för teknik- och serviceavdelningen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0