Samråd med Strukturum

Onsdag den 19 december 2012

På morgonen hade vi ett samrådsmöte med Strukturum. Vi pratade om allehanda olika aktuella frågor. Sedan hade jag en genomgång med vår strateg och biträdande kommunchef Sture Bryggman som idag har gjort sin sista dag som anställd åt Jokkmokks kommun.

Vi gick igenom olika saker som Sture nu lämnar över till mig och utvecklingscheferna. Sture kommer dock att göra vissa små jobb åt oss även efter årsskiftet.

På eftermiddagen var jag på matpolen och åt julmat. Idag har det varit två sittningar och i morgon är det ytterligare två sittningar. Även i Vuollerim och i Porjus serveras julmat till samtliga anställda åt Jokkmokks kommun. Det var mycket god mat.

Efter den sena jullunchen jobbade jag vidare med olika administrativa göromål. Bland annat gjorde jag klart snabbrapporten som visar på hur vi tror att helåret ska sluta efter den information vi har efter elva månader. Just nu är bedömningen att Jokkmokks kommun kommer att göra en vinst på sex miljoner kronor för helåret 2012.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0