Vad händer inom teknik- och serviceavdelningen?

Onsdag den 25 april 2012

I går var jag med på ett videomöte med kommuncheferna i länet. Kirunas kommunchef ska byta jobb. Han blir VD för Radiotjänst i Kiruna.

Jag jobbade sedan med en rapport om det systematiska arbetsmiljöarbetet och jag hade en träff med ekonomichefen om en fråga inom kommunledningskontoret. På eftermiddagen hade jag ett möte med olika representanter inom teknik- och serviceavdelningen där vi diskuterade hur vi går vidare med frågan om gatuchef och avdelningschefskapet inom teknik- och serviceavdelningen.

Idag har jag bland annat jobbat med frågan om helikopterflygplatsen i Kvikkjokk och jag har även jobbat med olika frågor kring värdegrundsarbetet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0