Jokkmokks Marknad

Onsdag den 16 november 2011

Oj vad mycket som händer på Kvalitetsmässan. Det är verkligen som Jokkmokks Marknad. I ett inlägg från gårdagen som ni kan läsa om längre ner bland blogginläggen gör jag en jämförelse med Jokkmokks Marknad. Idag har jag återigen fått den jämförelsen bekräftat.

Precis som på Jokkmokks Marknad räcker det inte med ett besök under några timmar eller en dag. När man är på Jokkmokks Marknad för första gången kanske man tror att man sett allt efter några timmar eller efter första dagen. Men så är det inte. Man upptäcker hela tiden nya saker.

Precis så har det varit för mig idag. Jag upptäckte nämligen en helt ny del av Kvalitetsmässan. Det fanns nämligen utställningsmontrar och föreläsningssalar på ett ställe som jag inte såg igår. Det är precis som på Jokkmokks Marknad. Hela tiden upptäcker man nya spännande saker.



Äldreminister Maria Larsson utfrågas i ett miniseminarium.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0