111111

Fredag den 11 november 2011

Idag är det återigen dags för ett märkligt datum. Det är nämligen den 11 november 2011. Det kan man bland annat skriva som 111111. Klockan 11 minuter över 11 knäppte jag två kort. Här ser ni de korten.





Tidigt på morgonen var jag till bilprovningen. När jag åkte därifrån visade sig himlen från sin bästa sida. Jag var bara tvungen att knäppa ett kort. Så här såg det ut strax innan klockan åtta i morse.



Sedan var jag på Strukturums fredagsmöte. Elina Nygård pratade om Ájttes verksamhet och den utveckling som sker i Ájttes lokaler i samband med att förvaltningen av världsarvet Laponia nu tar fart och blir mer konkret. Ett upplevelsecentrum är på väg att ta form.

Det blev väldigt spännande och intressanta diskussioner.



Sedan var jag med på ett möte där vi bjudit in företagare i aktivitetsbranschen för att höra hur de ser på frågan om Notuddens camping nu när vi från kommunens sida tagit över driften och när vi nu vill utveckla campingen.

Även där blev det bra och intressanta diskussioner.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0