Kulturupplevelser

Torsdag den 21 juli 2011

Idag har jag haft en träff med näringslivschefen. Jag har också haft ett möte tillsammans med lokale bankchefen och vår nya ekonomi- och inköpschef.

Det är mycket kulturella aktiviteter runt om i vår kommun nu. Igår kväll var jag och tittade och framförallt lyssnade på en häftig upplevelse. Det var en rockmusikspelning på en av de lokala matställena i Jokkmokk.



Lena och Willians sjöng och spelade rock.

I kväll har jag varit i parken i centrala Jokkmokk. Varje torsdagskväll i juli är det trivselkväll i parken med olika former av allsång och uppträdanden.

Nu kunde vi i det vackra sommarvädret höra på Katarina Rimpi och Mandy Senger som sjöng och spelade.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0