Jag fortsätter som kommunchef

Måndag den 18 juli 2011

Nu är det klart att jag fortsätter som kommunchef i Jokkmokks kommun. Jag har haft ett treårigt kommunchefsförordnande som går ut nu den 31 juli 2011.

Vi har nu bestämt att jag fortsätter som kommunchef i ytterligare fyra år.

Det känns jättebra och jag ser fram emot att fortsätta jobba som kommunchef i ytterligare fyra år.

Det är väldigt mycket spännande saker som händer inom Jokkmokks kommun just nu. Förutom det viktiga förändringsarbetet inom den interna organisationen händer det mycket på det externa planet.

Vi jobbar mycket med strategiska frågor av karaktären Jokkmokk som samiskt varumärke och Jokkmokk som den ledande energikommunen. Vi jobbar även med att utveckla alla typer av turismfrågor inom Jokkmokks kommun. Och mitt i allt detta har gruvfrågan dykt upp även i Jokkmokks kommun.

Det är sannerligen en spännande och omväxlande värld vi lever i.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0