Flaggan i topp

Torsdag den 25 augusti 2011

Idag fyller jag år. Det är så ojämnt som det bara kan bli. Min ålder är nu ett primtal som alltså endast är delbart med ett (1) och med sig självt.

Men finns det en anledning att fira något så gör vi det. Som en vanlig födelsedagsrutin hissade jag flaggan på morgonen. Tyvärr är min kära fru till fjälls så vi firar utan henne. Hon gratulerar mig dock via sin blogg som hon automatuppdaterar. Jag visste inte ens om att hon sett till att nya inlägg presenteras på hennes blogg nästan varje dag då hon är till fjälls. Men vänner som uppvaktade mig på kvällen påtalade att min fru gratulerar mig via sin blogg. Visst är det härligt med sociala medier! www.middagsblogg.blogg.se 

Övriga födelsedagsrutiner blev dock lite annorlunda. Det blev inget kaffe på sängen och ingen skönsång till mitt uppvaknande. Men äldsta dottern har bakat för fullt och jag blev ordentligt uppvaktad av grannar och vänner på kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0