Vilodag

Lördag den 19 juni 2010

Regnet formligen öste ner på morgonen. Vädret, kroppen och kanske mitt rojalistiska intresse gjorde att jag tog en vilodag idag.

Knäna känns dock bättre men nacken ömmar, finmotoriken i fingrarna fungerar inte - men det är tydligen vanligt när man cyklar länge - och jag har fått en blåsa på skinkan.

Nu låter det kanske mest som jag klagar men jag måste säga att det är helt fantastisk upplevelse att få cykla genom Norrland. Jag vet ju ännu inte om jag kommer fram till Bollnäs på cykeln men jag är helnöjd ändå.

Man kan likna det hela med en fjällvandring. Men att cykla är faktiskt enklare. Nu är man ju i civilisationen med telefonkontakt och affärer nästan hela tiden. Det blev en heldag framför TVn. Kungligt bröllop och fotbolls-VM hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Elina

Heja Anders! Trampa på!

2010-06-20 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0