Lite bilder från cykelresan

Som kommunnörd roade jag mig att fota kommunskyltar under resan. Man måste ju ha koll på i vilken kommun man befinner sig i.

Thumbnail
     Thumbnail    Thumbnail    Thumbnail    Thumbnail     Thumbnail    Thumbnail    Thumbnail     Thumbnail     Thumbnail    Thumbnail


När man är en hungrig turist är en sådan här information inte så kul att få.



Bra att det stod ett datum i alla fall. Tur att trangiaköket fanns tillhands.

Och här kommer lite andra naturbilder.

Thumbnail   Thumbnail   Thumbnail   Thumbnail


Kolla in denna vy över två hälsingegårdar.



Och här är min målbild som jag fokuserade på under några tunga stunder i regnväder under cykelturen. Mitt föräldrahem som jag ser det på avstånd när det dyker upp för första gången.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0