Säsongens första snö

Söndag den 4 oktober 2009

Tidigt på lördagsmorgonen åkte de två yngsta barnen mot Kiruna. Det var en gymnastiktävling där igår. Det var en heldag. De hade jättekul och var väldigt nöjda. Just denna tävling är en lagtävling vilket gör det hela lite annorlunda. Det är en mycket uppskattad tävling hos gymnasterna.

Även jag var med om olika idrottsupplevelser under gårdagen. Först var jag med och spelade en gubbhockeymatch och sedan såg jag Luleå - Färjestad i Coop arena. Tyvärr förlorade såväl mitt lag i gubbhockeyn som Luleås riktiga hockeylag. Men det var väldigt kul ändå.

I morse låg snön vit på gator och mark. Det har varit kallt de senaste dagarna och nu kom säsongens första snö. Det ligger fortfarande kvar lite snö ännu på söndagskvällen men den lär nog försvinna snart nog.

På förmiddagen gick vi på familjegudstjänst i kyrkan. Många barn framträdde och det var mycket sång och musik. 

Resten av dagen har handlat om innearbete i form av städning och undanplockning av en massa saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0