Ungdomsfrågor

Fredag den 20 november 2009

På morgonen var jag på morgonmöte på Strukturum. Dagens tema handlade om frågor kring turismen i kommunen. Sedan var jag på ett möte med personalchefen och en representant för kommunal.

Sedan hade vi ett besök från kommunförbundet gällande hur vi ska jobba vidare med ungdomsfrågorna. Det var ett bra möte. Hela ledningsgruppen ska på ett seminarium i Arvidsjaur den 28 januari där dessa frågor ska behandlas. Vi vet nu ungefär vad som förväntas av oss på seminariet i Arvidsjaur. I går hade vi ett förmöte kring dessa ungdomsfrågor. Läs även gårdagens blogg om du är intresserad.

På eftermiddagen hade jag ett medarbetarsamtal och sedan jobbade jag med ett antal olika administrativa uppgifter. Allt från mejl till leverantörsfakturor och bokföringsordrar. Jag var också in i det nya lönesystemet och gjorde klart allt som berörde mig i det systemet.

Den lön som betalas ut till alla anställda i Jokkmokks kommun om en vecka baseras på uppgifter i det nya lönesystemet. Förhoppningsvis går allt som smort och förhoppningsvis kommer alla medarbetare att få rätt lön i rätt tid även den 27 november.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0