Kommunalråd för en kväll

Lördag den 28 november 2009

Dagen ägnades åt framplockning av allehanda attiraljer som hör adventstiden till. Sedan gick frugan och jag ut på en långpromenad.

På kvällen var jag på årets kommunfest. Det var god mat, dryck, underhållning och dans. Underhållaren var Peter Warg från Kalix. Han gick runt och trollade och visade sin fingerfärdighet vid borden under tiden vi åt middag. Dessutom hade han olika framföranden från scenen. Bland annat presenterade han mig som kommunalrådet och bad mig komma fram till scenen. Jag tittade mig omkring och funderade om Anna ändå hade kom hit på festen, men så förstod jag att han nog blandade ihop titlarna.

Jag blev helt bortkollrad av hans fingerfärdighet där på scenen. Efter maten och spexet startade dansen.

Det var en mycket trevlig tillställning enligt mitt tycke och min smak. Ett stort tack till alla som har varit inblandade i arrangemanget, speciellt till vår fantastiska konferencier och dagens födelsedagsbarn L-G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0