Jokkmokksvinst

Fredag den 27 november 2009

På morgonen var jag på Strukturums morgonmöte. Sedan hade jag en kort genomgång med några medarbetare om några olika saker vi pratat om i Årrenjarka. På eftermiddagen hade jag en träff med vår ekonomiansvarige gällande allehanda aktuella frågor.

Sedan hade jag ett telefonmöte med en representant från Vattenfall i en specifik fråga.

På kvällen spelade jag en gubbhockeymatch. Ett gäng från Luleå kom upp till Jokkmokk och vi möttes i en hård drabbning. Efter matchen bastade vi och åt god mat. Det var ett mycket bra initiativ från dem som arrangerade det hela.

Hur gick matchen då. Jo, Jokkmokk vann klart med 8-3. Det är alltid fördel med hemmaplan och publikstöd i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0