Hå och hej med Farbror Frej

Måndag den 8 juni 2009

Dagen inleddes med en träff med vår vikarierande utvecklingschef. Mötet handlade om framtidsfrågor. Det var ett mycket bra och konstruktivt möte.

Därefter hade vi en träff med ledningsgruppen. Vi diskuterade bland annat varselläget och vi diskuterade lite detaljer inför morgondagens möte med politikerna. Där ska förhoppningsvis ramarna inför år 2010 bli klara. Dessutom ska vi ta en diskussion om våra förändrade styrprocesser och förslag till förändrade tidsplaner i budgetprocessen.
 
Ytterligare ett möte hölls på eftermiddagen. Sedan var jag med och överraskade en medarbetare som fyller jämnt på lördag. Andra medarbetare hade ordnat det hela som ett överraskningsmoment där jag kom och framträdde som Farbror Frej i gymet där födelsedagsbarnet var och tränade.

Jag tror överraskningsmomentet uppfylldes. Jag lämnade sällskapet som fortsatte med andra roliga upptåg.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0