Ledningsgrupp och övningskörning

Måndag den 24 augusti 2009

I princip hela dagen har vi jobbat med frågorna om hur vi går vidare efter det att vår tekniska chef och vår utvecklingschef sagt upp sig.

På förmiddagen hade vi ett ledningsgruppsmöte där bland annat dessa frågor diskuterades. Men vi pratade även om det tuffa ekonomiska läget, vårt nya pensionspolicydokument som håller på att arbetas fram och andra aktuella frågor. 

Direkt efter lunch hade jag och personalchefen en träff med olika medarbetare inom teknik- och serviceavdelningen. En analys och en kravspecifikation ska jobbas fram. Utifrån vad som kommer fram i det arbetet ska vi försöka arbeta fram en lösning om hur vi ska gå vidare vad gäller frågan om teknisk chef.

Direkt efter det mötet var jag på ett möte där jag tillsammans med tekniske chefen och energiingenjören träffade representanter för Hotel Jokkmokk.

På kvällen var jag och frugan tillsammans med äldsta dottern på en handledarutbildning gällande övningskörning. Äldsta dottern har fyllt 16 år och nu är det snart dags för övningskörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0