Ring så spelar vi

Lördag den 6 februari 2016

På morgonen var jag med och tittade på livesändningen av Ring så spelar vi som sändes från Jokkmokks Folkets Hus idag. Det var väldigt kul att se hur ett program går till och det var kul att de valt att göra programmet från Jokkmokk nu idag då det är Jokkmokks Marknad samtidigt som det är den samiska nationaldagen.

På eftermiddagen var jag tillsammans med den australiensiska ambassadören från Stockholm som är på besök i Jokkmokk. Han deltog i och vann dagens renrace.

Jag har även varit på en bildvisning av Thomas Öberg och jag har besökt en matmässa och olika utställningar på Ája och på Samernas Utbildningscentrum samt dessutom var jag på hantverksmässan på Västra skolan.

Det har varit en intensiv och bra marknadslördag.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0