Ett riktigt hedersuppdrag

Torsdag den 16 april 2015

Idag har jag hållt i en facklig information som handlade om arbetet med visionsdokumentet och att jag fått i uppdrag att göra en verksamhets- och ledningsorganisationsanalys. De fackliga organisationerna Vision och Kommunal är inbjudna att vara med och jobba med den analysen.

Sedan var jag på ett riktigt hedersuppdrag. Jag och en kollega var och hälsade på och uppvaktade en kommuninvånare som precis fyllt 100 år. För första gången i mitt liv så sjöng jag ”Ja må hon leva uti två hundra år”.

Stort grattis till dig Birgit Gustafsson. En pigg dam som bor hemma i sin egen lägenhet och klarar sig själv. Det var riktigt kul och trevligt att komma och resonera med dig.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0