Arctic Camp Jokkmokk

Onsdag den 22 april 2015

På morgonen var jag med på ett avstämningsmöte som handlade om kommunens campinganläggning. Den har nu fått nytt namn – Arctic Camp Jokkmokk.

Sedan hade jag ett möte med skolchefen och på eftermiddagen var representanter från Migrationsverket på plats. Vi gick igenom olika aktuella frågor kring de tillfälliga boendena som finns i vår kommun.

Därefter hade jag och ekonomichefen en sittning där vi gick igenom frågor kring ekonomiska ramar inför år 2016. Budgetberedningen pågår för fullt och vi jobbar med olika ekonomiska utmaningar.

Sent på eftermiddagen höll jag i ett möte i referensgruppen gällande verksamhets- och ledningsorganisationsanalysen. Vi har nu startat vårt analysarbete.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0