Gruvbolaget informerar

Fredag den 7 december 2012

På morgonen var jag med på Strukturums morgonmöte. Idag var det gruvbolaget Jokkmokk Iron Mines AB som var på besök. Vi fick lyssna på aktuella frågor och hur läget ligger just nu. Det var ett mycket välbesökt möte. Det togs ett beslut om att dessa informationsträffar ska genomföras kontinuerligt och regelbundet på Strukturums fredagsmöten.

Sedan hade jag en träff med kultur- och fritidschefen. På eftermiddagen var jag först med på ett möte med en lokal förening gällande diverse verksamhets- och ekonomiska frågor. Sedan var jag med på ett telefonmöte med kommuncheferna inom Lapplands kommunalförbund.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0