Ett speciellt datum

Lördag den 11 september 2010

Idag är det ett datum som jag gissar att många har en speciell relation till. Tänk att det är hela nio år sedan terrorattentaten mot USA ägde rum. Förutom det så är det många fler negativa och tråkiga saker som hänt detta datum. Allt från Salvador Allende till Anna Lind.

Som om det inte vore nog så fick jag ett annat tråkigt besked på lördagskvällen. En mycket frisk och fräsch gammal farbror till mig gick bort efter en hjärninfarkt. Han skulle snart fylla 83 år och var väldigt aktiv och pigg in i det sista.

Hur än tråkigt det är med dödsfall så får man glädjas åt att han var så pigg och aktiv som han var ända in i det sista. Jag pratade med honom så sent som för en vecka sedan. Då hade han varit ute och jobbat för fullt hela dagen.

Vila i frid Karl-Ivar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0