Planering av Nordenskiöldsloppet

Fredag den 15 januari 2016

Idag har jag haft diverse olika interna möten och jag har jobbat med olika bokslutsfrågor.

Igår var jag först med på ett möte med kommunalrådet och med ekonomichefen där vi gick igenom olika strategiska och övergripande frågor. På eftermiddagen var jag med på årets första ordförandeberedning där vi satte dagordningen till nästa möte i kommunstyrelsens arbetsutskott.

Senare på eftermiddagen var jag med på ett möte där vi gick igenom olika frågor gällande Nordenskiöldsloppet. Tävlingsledningen och arrangörerna till Nordenskiöldsloppet var samlade och vi hade en gemensam genomgång gällande olika frågor där kommunens organisation kommer in i bilden.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0