Jokkmokks Marknad ska utvecklas

Måndag den 19 oktober 2015

På morgonen hade jag ett möte i frågan kring framtagandet av en risk- och konsekvensanalys som nu genomförs i samband med den pågående organisationsanalysen.

Sedan hade jag ett möte med ledningsgruppen där vi gick igenom olika aktuella frågor och därefter hade vi ett möte kring flyktingfrågan.

Jag hade sedan ett telefonmöte med vår säkerhetssamordnare gällande de senaste frågorna från länsstyrelsen kring inventeringen av boendelokaler för människor från andra delar av världen som kommer till Sverige och Jokkmokk just nu.

På eftermiddagen var jag med på ett möte där vi var många som träffades och pratade kring hur vi kan utveckla Jokkmokks Marknad.

På kvällen var jag i Porjus på ett informationsmöte som Migrationsverket bjudit in till. Det handlade om de boendeanläggningar som finns i Porjus och hur olika frågor kring flyktingarna som finns i Porjus hanteras.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0