Nytt visionsdokument växer fram

Torsdag den 4 juni 2015

På morgonen var jag med på en träff där kommunstyrelsens arbetsutskott jobbade med att ta fram ett nytt visionsdokument efter Jokkmokk 2015 som nu sjunger på sista versen.

Sedan var jag med på ett videomöte med kommuncheferna och ekonomicheferna inom Lapplands kommunalförbund (LKF). Vi gick igenom budgetprocessen och rutiner för LKF:s investeringsfrågor.

På eftermiddagen höll jag i sista mötet inför sommaren vad gäller allmänfacklig information och frågor som berör skyddskommittén.

Och som avslutning på dagen var jag på ett möte där en representant från Huge Fastigheter AB i Huddinge var på besök i Jokkmokk. Jag fick en genomgång över hur upplägget ser ut inför höstens Jokkmokksdagar i Huddinge.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0