Marknadsveckan är här

Måndag den 2 februari 2015

Så är marknadsveckan här. I går kväll var jag med på delar av invigningsprogrammet då jag var med och sjöng med kören på den historiska gudstjänsten i Gamla kyrkan.

Idag på morgonen hade jag ett möte och en genomgång med kommunalrådet. Sedan hade jag ett ledningsgruppsmöte och därefter hade jag ett möte med socialchefen.

På eftermiddagen var jag med på ett möte där vi diskuterade datahallsfrågor och elintensiva investeringar med en representant från Luleå Tekniska Universitet.

Sedan begav jag mig till det historiska marknadsområdet vid hembygdsgården där jag tog del av hur en marknad kunde bedrivas för 400 år sedan.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina Pirak Sikku

En vecka som denna uppmuanar jag alla att handla av knallarna. För utan knallare ingen marknad. Och ska de vilja komma hit igen behöver de göra goda affärer.

2015-02-03 @ 22:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0