Dags för Jokkmokk att bege sig till Huddinge igen

Fredag den 19 september 2014

Igår var jag med på diverse olika interna möten. Bland annat jobbade vi med ett arbete för att hitta optimala tidpunkter för de olika politiska mötena nästa år så att det passar in med delårsboksluten, ekonomiska månadsrapporter, budget- och bokslutsarbetet.

Jag jobbade även med en upphandlingsfråga. Det är nu dags för Jokkmokks kommun att göra en livsmedelsupphandling och det är några frågor mer av strategisk karaktär som ska gås igenom som jag är inblandad i.

Idag på morgonen var jag på Strukturums fredagsmöte. Under dagens fredagskaffe fick vi lyssna på planerna och läget inför Jokkmokksdagarna i Huddinge som genomförs för 15 gången nu i slutet av oktober. Då åker ett stort antal företagare från Jokkmokk till Huddinge för att under några dagar sälja sina varor. Vi från Jokkmokks kommun är också med och säljer Jokkmokk på olika sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0