Ekonomichefen har fått nytt jobb

Tisdag den 14 oktober 2014

På morgonen var jag med på ett samrådsmöte med utvecklingscheferna och VD:n på Strukturum. Sedan var jag med på ett möte med riskhanteringsgruppen där vi bestämde oss för att göra en nystart i olika frågor som har bäring på försäkringar och skadeförebyggande arbeten av olika slag.

På eftermiddagen hade jag först ett möte med socialchefen där vi gick igenom olika aktuella frågor. Sedan hade jag ett möte med personalchefen och chefen för arbetsmarknadsfunktionen där vi diskuterade det uppkomna läget då vår ekonomichef nu fått nytt jobb och kommer att sluta hos oss i början av januari.


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0