Ordning och reda

Fredag den 10 januari 2014

Igår jobbade jag med diverse olika administrativa sysslor. På eftermiddagen hade jag bland annat ett möte med socialchefen.

Idag på morgonen var jag på Strukturums morgonmöte.
 
Där lyssnade jag och alla andra på Eva-Lotta Backteman då hon presenterade hennes företag EL8 AB och dess verksamhet. Hon jobbar med kvalitets-, arbetsmiljö- och miljöfrågor. Det var mycket intressant att lyssna på henne. Allt handlar om att ha struktur, ordning och reda.

Sedan hade jag ett möte med utvecklingscheferna gällande de särskilda uppdragen som finns fastställda i den strategiska planen. Sedan hade jag och ena utvecklingschefen ett möte med kommunalrådet där vi gick igenom allehanda aktuella frågor.

På eftermiddagen hade jag och kommunalrådet en träff med tekniska chefen och en fastighetsingenjör i olika aktuella fastighetsfrågor. Sedan hade jag ett möte med personalchefen där vi gick igenom läget.

Avslutningsvis på eftermiddagen gick jag, utvecklingschefen och informatören igenom frågorna som är ställda under höstens medborgardialogmöten och som vi önskar få besvarade av olika ministrar på nästa medborgardialogmöte. Under nästa vecka ska vi skicka ut inbjudan.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0