Julledigheten är över

Tisdag den 7 januari 2014

Så är en lång jul- och nyårsledighet över och det är dags att komma tillbaka till normala rutiner. Jag har varit ledig nästan alla mellandagar. Den 27 december hade jag och kommunalrådet ett telefonmöte med landshövdingen i frågan om medborgardialogerna i gruvfrågan. Vi jobbar för att bjuda hit ministrar till en kommande medborgardialog i slutet av februari.

Måndag den den 30 december var jag in på kontoret och jobbade en kort sväng. Jag gick igenom fakturor och lite andra administrativa uppgifter. I övrigt har jag varit ledig. Jag har snickrat och åkt skidor om vartannat under min ledighet.

Idag har jag jobbat med olika administrativa sysslor. Jag har haft en genomgång med socialchefen i olika aktuella strategiska frågor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0