Filminspelning, samisk design och rekryteringsmässa

Onsdag den 26 februari 2014

På morgonen hade jag ett möte kring en filminspelningsfråga. Det är nu dags för ytterligare en filminspelning i Jokkmokk. Kul! 
 
 
Sedan var jag och utvecklingschefen på ett möte på Sameslöjdsstiftelsen. Där träffade vi representanter i en projektgrupp som jobbar med frågor kring samisk design i offentlig miljö. Det passar så väldigt bra in i det arbete vi på Jokkmokks kommun nu gör då vi jobbar med att ta fram ett gestaltningsprogram för Jokkmokks kommun.

 

Därefter hade jag ett möte med personalchefen och jag fick en kort genomgång av ekonomichefen gällande bokslutsläget.

På eftermiddagen var jag på en rekryteringsmässa som arbetsförmedlingen anordat här i Jokkmokk. Många arbetssökande och många arbetsgivare var på plats på Ája. Det var ett mycket bra initiativ som jag upplevde var positivt för de allra flesta inblandade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0