Strategiska lösningar

Tisdag den 19 november 2013

På morgonen hade jag olika möten med chefer inom socialtjänsten. Sedan var jag med på ett telefonmöte som handlade om planering inför nästa medborgardialog. Strax innan lunch hade jag ett möte med socialchefen.

På eftermiddagen hade jag till att börja med ett medarbetarsamtal och sedan hade jag en genomgång med socialchefen och personalchefen i olika aktuella frågor. Jag hade även ett samtal med ordförande i socialnämnden. Vi har nu bestämt oss för att göra en tillfällig och strategisk lösning för att öka möjligheten att komma tillrätta med de ekonomiska utmaningar som finns inom socialtjänstens område.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0