Renskiljning

Tisdag den 26 november 2013

På morgonen var jag med på ett videomöte med länets kommunchefer. Sedan hade jag en träff med personalchefen och sedan hade personalchefen, ekonomichefen och jag ett möte.

På eftermiddagen hade vi i jämställdhetsgruppen ett möte. Vi diskuterar olika övergripande frågor om hur vi ska jobba vidare med de väldigt viktiga jämställdhetsfrågorna. En handlingsplan ska jobbas fram och jämställdhetsaspekten ska arbetas in i alla verksamhetsplaner och i alla policydokument.

På eftermiddagen åkte jag och utvecklingschefen västerut. Vi var inbjudna till renskiljning. Det var väldigt informativt och trevligt. Jag lärde mig mycket under den tid vi var där. Kunskap är inte tungt att bära. Men att dra ren är tungt.

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0