Turistbyrån fräschas upp

Tisdag den 27 november 2012

På morgonen försökte jag vara med på ett videomöte med länets kommunchefer. Tyvärr strulade tekniken så jag lyckades inte vara med på mötet. Därefter var jag på ett möte som handlade om hur vi ska fräscha upp turistbyrån på ett bra sätt. Det arbetet känns mycket spännande och viktigt. Turisbyrån kan bli en mycket attraktiv lokal som ligger centralt och som är publik och har många besökare.

På eftermiddagen hade jag en träff med en konsult som ska vara med på morgondagens möte gällande LIS- och gruvfrågor. Jag hade även en träff med personalchefen och några andra medarbetare i kommunledningskontoret.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0