Kvalitetsmässa

Måndag den 5 september 2011

På förmiddagen var jag med på ett möte där vi gick igenom vad nästa nummer av JokkmokksMagasinet ska innehålla.

Sedan var jag med på diverse olika träffar och genomgångar i olika frågor. Jag anmälde mig till Kvalitetsmässan som går av stapeln i Göteborg i november. Vi jobbar med olika typer av kvalitetsfrågor och det är mycket som hänger ihop med det förändringsarbete som pågår i Jokkmokks kommun.

Jag har nu bestämt att vi alla i ledningsgruppen ska åka till Göteborg för att vara med på Kvalitetsmässan.

På kvällen kom mellandottern hem från en skolresa som gått till först London och sedan Paris. De har haft det jättebra och inga missöden har inträffat. Därmed är hela familjen samlad igen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0