Budget och ekonomi

Tisdag den 18 oktober 2011

På morgonen gick jag och ekonomichefen igenom olika frågor i samband med tertialbokslutet och budgetavvikelser.

Sedan hade vi ett ledningsgruppsmöte. Där pratade vi om hur vi ligger till i de olika strategiska frågorna som vi jobbar med just nu. Det handlar om allt från turismutveckling via energiutbildningar och befolkningsfrågor till frågan om Jokkmokk som samiskt varumärke.

Efter det hade vi chefer inom kommunstyrelsen en träff med kommunalrådet i olika budgetfrågor.

På eftermiddagen hade jag en träff med facken där jag informerade om gårdagens förslag till ekonomiska ramar för år 2012 som kommunstyrelsens arbetsutskott la fram.

Sedan var jag med på ett internt möte där vi gick igenom läget i frågan om campinganläggningen på Notudden och slutligen var jag med på ett möte med en företrädare för en lokal förening.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0