Körsång

Söndag den 23 januari 2011

Idag har jag bland annat sjungit med kören. Vi tränar inför våra olika uppdrag under marknaden.

Först ska vi vara med på en historisk gudstjänst nästa söndag i snökyrkan som nu håller på att byggas upp. Sedan ska vi vara med på invigningen på onsdagskvällen den 2 februari tillsammans med Kronprinsessan. Och slutligen är vi med och sjunger på en samisk gudstjänst på den samiska nationaldagen den 6 februari. I år infaller den samiska nationaldagen på söndagen som avslutar vintermarknadsveckan.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oj vad ni är duktig. Själv känner jag att jag inte hinner med att vara med i kören eftersom jag arbetar mest kvällar och helger, men jag kommer igen. Lycka till med alla trevligheter!

Elisabeth

2011-01-24 @ 10:37:28
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0