Chefsrekryteringar

Tisdag den 22 februari 2011

På morgonen hade jag ett internt möte med vår strateg. Sedan var jag med på ett videomöte med länets kommunchefer. Därefter hade vi ett möte med ekonomerna inom ekonomifunktionen.

Vi diskuterar olika lösningsförslag om hur vi ska jobba med olika frågor inom ekonomifunktionen i allmänhet och inom ekonomiadministrationen inom tekniska alliansen i synnerhet.

Sedan hade jag och utvecklingschefen ett samrådsmöte med VD och styrelseordförande i Strukturum.



Och sista timmen innan lunch hade jag förmiddagens femte möte. Vi hade ett fackligt informationsmöte, bland annat gällande frågan om chefsrekryteringar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0