Tillbakablick

Lördag den 25 september 2010

Idag är det exakt 15 år sedan jag började jobba åt Jokkmokks kommun. Måndag den 25 september 1995 klev jag in på kommunhuset på min första arbetsdag som ekonomichef. Mycket har hänt under dessa 15 år.

Tittar man ytterligare 15 år bakåt i tiden så kommer man till 1980.

Det året slutade jag i nian på Granbergsskolan i Bollnäs. För några veckor sedan fick jag en inbjudan till en klassträff för oss alla som slutade i nian för 30 år sedan. Jag har anmält mig och ska gå på klassträffen. Det ska bli kul att träffa gamla klasskompisar.

På eftermiddagen idag har jag varit på begravning. Jag var med och tog ett sista farväl av Willy Nilsson som gick bort för någon vecka sedan. Vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0